Tere tulemast! Logi sisse

TellimisinfoTellimisinfo

Prindi

TELLIMINE

1. Telefon: 687 07 07
    Klienditeenindus vastab kõnedele E-R 9.00-18.00 ja L 10.00-15.00.
    Lahtiolekuaeg võib muutuda pühade ajal.
    Iga kell võib kirjutada meile e-kirja aadressil tellimine@bonprix.ee ja tellida tooteid kodulehelt.
    Tellimisel saab kasutada ka elektroonilist tellimiskaarti

2. E-posti aadress: tellimine@bonprix.ee

3. Koduleht: www.bonprix.ee

4. Posti teel tellides täida kataloogi vahel olev tellimiskaart ja postita aadressil:
    Catalogue Shop OÜ, PK 2625, Tallinn 10001

 
SAATEKULU
Kauba maksumusele lisandub saatekulu. Kui tellimus saabub mitme saadetisena, maksad saatekulu ainult üks kord esimese saadetise kättesaamisel. Saatekulu sõltub valitud kättesaamiskohast.

Kättesaamiskohad ja saatekulud:

Itella SmartPOSTi pakiautomaat, saatekulu 4,60 €. Postipaki mõõdud ei tohi olla suuremad kui 60x60x60 cm. Kui paki mõõdud on suuremad kui 60x60x60, saadetakse pakk Itella SmartKULLERiga ning pakile lisandub saatekulu 7,90 €. Pakiautomaatide asukohad: uus.smartpost.ee/kood.

Omniva pakiautomaat, saatekulu 4,60 €. Postipaki mõõdud ei tohi olla suuremad kui 41x38x64 cm. Kui paki mõõdud on suuremad kui 41x38x64 cm, saadetakse pakk Eesti Posti väljastuspunkti ning pakile lisandub teenustasu 8,10 €. Pakiautomaatide asukohad: www.omniva.ee/kaart.

Eesti Posti väljastuspunkt (sh kaubanduskeskustes), saatekulu 8,10 €. Tellimust vormistades kirjuta andmetesse oma mobiiltelefoni number ja/või e-posti aadress, sest paki saabudes saadetakse SMS ja/või e-kiri, paberteatist ei saadeta. Väljastuspunktide asukohad: www.omniva.ee/kaart.

Kättetoimetamine Itella SmartKULLERiga, saatekulu 7,90 €. Paki saabumisel võtab kuller Sinuga ühendust ning lepib kokku paki kättetoimetamise aja ja lunasaadetise puhul teatab ka paki maksumuse. Pakk võib olla max 60x60x120 cm ja 35 kg. 

Kättetoimetamine Omniva kulleriga, saatekulu 8,50 €. Paki saabumisel võtab Omniva kuller Sinuga ühendust ja lepib kokku paki kättetoimetamise aja ning lunasaadetise puhul teatab ka paki maksumuse.

Suuremõõtmelised ja rasked kaubad kuuluvad kättetoimetamisele Omniva kulleriga. Kui tellimus sisaldab suuremõõtmelisi ja raskeid kaupu, lisandub kaupade hinnale ühekordne tasu kojutoomisteenuse eest 21,90 €.
Näide kauba saabumisest: kui klient tellis koos suuremõõtmelise ja raske kaubaga ka teisi kaupu ning viimased jõuavad Eestisse suuremõõtmelisest ja raskest kaubast varem, siis saadetakse need kaubad Eesti Posti väljastuspunkti (lisandub saatekulu 8,10 €) ning kui saabub suuremõõtmeline ja raske kaup, siis tuuakse see kliendile koju (lisandub saatekulu 13,80 €), st kokku lisandub tellimusele 21,90 €.


TELLIMUSEST KEELDUMINE
BonPrix'l on õigus keelduda Sinu tellimuse vastuvõtmisest, kui Sa oled 12 järjestikuse kuu jooksul 3 või enam korda tellitud kauba väljaostmata tagasi saatnud. BonPrix’l on õigus nõuda sellisel puhul uute tellimuste vastuvõtmisel ettemaksu.


TELLIMUSE TÄITMISE TÄHTAEG
Tellimuse täitmise tähtaeg on reeglina 3-4 nädalat, kuid võib BonPrix'st sõltumatutel asjaoludel kujuneda ka pikemaks. Kui tellimuse täitmise tähtaeg on pikem kui 4 nädalat, teavitame Sind sellest eraldi e-maili teel.


KAUBA SAABUMINE JA KAUBA EEST TASUMINE
Kui tellisid kauba Itella SmartPOSTi pakiautomaati, siis kauba saabumisel pakiautomaati saadetakse Sinu mobiiltelefonile vastava sisuga SMS ja/või soovi korral e-mail. Sõnum sisaldab infot paki saabumise, automaadi asukoha ja lahtiolekuaegade kohta ning personaalset koodi, mille sisestamisel automaadi ekraanile ja paki eest kaardimaksega tasudes saad paki automaadist kätte.

Itella SmartPOSTi pakiautomaadi kasutamine on lihtne:


smart_info.jpg

 

Liisi Konto-ga tasumisel tuleb enda isik tuvastada ID-kaardiga. Pakiautomaadis hoitakse pakki 7 päeva alates uksekoodi saatmisest. Kokkuleppel Itella SmartPOSTiga on Sul võimalik hoiutähtaega pikendada 7 päeva võrra.

Kui tellisid kauba Omniva pakiautomaati, siis saadetakse Sulle kauba saabumisel SMS või soovi korral ka e-mail. Sõnumis on kirjas pakiautomaadi asukoht, uksekood, tagastuskood ning hoiutähtaja lõpp. Uksekoodi sisestamisel ning paki eest kaardimaksega tasudes saad paki pakiautomaadist kätte. Pakiautomaadid on ligipääsetavad 24 tundi. Liisi Konto-ga tasumisel tuleb enda isik tuvastada ID-kaardiga. Omniva pakiautomaadis hoitakse pakki 7 päeva.

Kui tellisid kauba Eesti Posti väljastuspunkti
, siis paki saabudes saadetakse Sulle SMS ja/või e-kiri, paberteatist ei saadeta. Sõnumis sisalduva saadetise numbri alusel saadki paki postkontorist kätte. Pakile järele minnes võta kaasa ka isikut tõendav dokument. Väljastuspunktis hoitakse Sinu pakki 21 päeva.

Kui tellisid kauba Itella SmartKULLERiga
, siis paki saabumisel helistab Sulle kuller ja lepib kokku paki kättetoimetamise aja ja lunasaadetise puhul teavitab ka paki maksumuse. Pakk antakse üle unikaalse koodi alusel, mis saadetakse Sulle SMS-teatega. Kui esimesel korral ei õnnestu pakki üle anda, lepib kuller kokku teise aja või toimetab paki ilma lisatasuta Sulle sobivasse Itella SmartPOSTi pakiautomaati, kus hoitakse pakki 7 päeva.

Kui tellisid kauba Omniva kulleriga, siis paki saabumisel võtab Omniva kuller Sinuga ühendust ja lepib kokku paki kättetoimetamise aja ning lunasaadetise puhul teavitab ka paki maksumuse. Kui Sind telefoni teel kätte ei saada, toimetatakse Sinu pakk lähimasse Eesti Posti väljastuspunkti ning Sulle saadetakse paki saabumise teade, mille alusel saad paki teatel olevast väljastuspunktist kätte. Eesti Posti väljastuspunktis hoitakse Sinu pakki 21 päeva.

Suuremõõtmeliste ja raskete kaupade saabumisel (kuuluvad kättetoimetamisele kullerteenusega) võetakse Sinuga ühendust ning kooskõlastatakse kojutoomine.


KAUBA VAHETAMINE JA TAGASTAMINE

Sul on õigus kaup tagastada 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest. Tagastatav kaup ei tohi olla kasutatud, ta peab olema originaalpakendis koos kõikide markeeringutega. Tagastada ei ole võimalik: mõõtulõigatud kardinaid, kardinapuid, vaipu, kangaid, avatud kilepakendiga arvutimänge, CD-plaate, kosmeetikatooteid, erootikatooteid ja aluspesu. Kaubaga kaasasolev arve-saateleht hoia alles, see on aluseks Sinu nõuetele, kui kaubal ilmnevad puudused. Juhised toimimiseks kauba puuduste korral ja lisainfot kauba hoolduse kohta saad klienditeenindusest telefonil 6 870 707. BonPrix vastutab kauba Sulle üleandmisel olemas olnud puuduste eest vastavalt kehtivatele õigusaktidele. Kauba puudustest tuleb BonPrix’le teatada kahe kuu jooksul arvates puuduse avastamisest. BonPrix vastutab puuduse eest, mis ilmneb kahe aasta jooksul konkreetse kaubaartikli üleandmisest. Eeldatakse, et kuue kuu jooksul kaubaartikli üleandmise päevast ilmnenud puudus oli olemas kaubaartikli üleandmise ajal, kui selline eeldus ei ole vastuolus kaubaartikli või puuduse olemusega.

Kui soovid vahetada sama toodet teise suurusnumbri vastu (riided, jalanõud), siis saatekulu uuele tellimusele ei lisandu. Tagastatud kauba eest kanname raha Sinu poolt osundatud pangaarvele hiljemalt 14 päeva jooksul arvates taganemise tahteavalduse jõudmisest BonPrix'ni. Kui Sul on veel töötluses olevaid tellimusi, siis kanname tagastatava raha nendele tellimustele. Saatekulu tagastatakse kogu tellimuse tagastamise korral. Sellisel juhul tuleb Sul tasuda tagastuse tasu 3,80 €. Kui kogu tagastatav tellimus sisaldab ka suuremõõtmelist ja rasket kaupa, tuleb Sul tasuda tagastuse tasu 14,50 €. Tagastuse tasu tasaarvestatakse saatekuluga viimasena tagastatud kauba maksumuse tagastamisel.

Kauba tagastamine Itella SmartPOSTi pakiautomaati. Täida tagastusleht ja vii kaup Itella SmartPOSTi pakiautomaati. Paki saad tagastada igasse Itella SmartPOSTi pakiautomaati kauba kättesaamisel SMSi või e-maili teel saabunud personaalse koodi alusel.

Kauba tagastamine Omniva pakiautomaati. Täida tagastusleht. Pakiautomaadi kaudu saabunud paki puhul sisesta ekraanile SMSiga saadetud tagastuskood, postkontorist vastuvõetud paki puhul skaneeri pakiautomaadi juures pakil olev triipkood. Vali ukse suurus ja kleebi pakile pakiautomaadist trükitud uus aadresskaart. Seejärel pane pakk kappi. Paki saad tagastada igasse Omniva pakiautomaati. Pakiautomaadid on ligipääsetavad 24 tundi.

Itella SmartKULLERiga kättetoimetatud paki tagastamine. Täida tagastusleht. Paki saad tagastada 14 päeva jooksul pärast paki kättesaamist Itella SmartPOSTi pakiautomaati. Tagastamisel kasuta sama koodi, millega paki kätte said.

Omniva kulleriga kättetoimetatud paki ja Eesti Posti väljastuspunkti saabunud paki tagastamine. Täida tagastusleht ning vii kaup lähimasse postiasutusse või tagasta see Omniva pakiautomaati. Omniva pakiautomaati tagastamiseks skanneriga pakil olev triipkood. Vali ukse suurus ja kleebi pakile pakiautomaadist trükitud uus aadresskaart. Seejärel pane pakk kappi. Paki saad tagastada igasse Omniva pakiautomaati. Pakiautomaadid on ligipääsetavad 24 tundi.

Suuremõõtmeliste ja raskete kaupade (kuuluvad kättetoimetamisele kullerteenusega) tagastamine. Võta ühendust meie klienditeenindusega (tel. 687 07 07), kes edastab Sinu soovi kullerile ning kaubale tullakse koju järgi. Kauba tagastamisega seonduvad kulud kannab Catalogue Shop OÜ.


MAKSEVIISID

Kaupa tellides on Sul võimalik valida 2 makseviisi vahel:
Lunatasuga (tasumine paki kättesaamisel)
Liisi Konto-ga tasumine (Kaup kätte – tasumine maksekorralduse alusel. Intressi ei arvestata alates kauba väljastamisest esimesel 15 päeval, võimalik ka osamaksetena tasumine).

Liisi Konto limiidi kohta saad päringu teha siin

Kui valid Liisi Konto-ga tasumise, siis annab see Sulle võimaluse kaup kätte saada, mittevajalikud esemed tagastada ja alles siis otsustada, kas tasud kättejäänud kauba eest korraga või osadena. Maksekorraldus saabub e-posti teel või paberkandjal kauba saabumisele järgneva kuu esimesel nädalal ja maksetähtaeg on antud kuu 10. kuupäev. Osadena tasumise puhul pole Sa seotud konkreetse graafikuga, võid tasuda vastavalt soovile ja võimalustele.

Tasumine paki kättesaamisel
Sinu poolt tellitud kaup saabub Sinu poolt valitud kättetoimetamisviisil ning Sa tasud paki kättesaamisel kauba eest kas sularahas või pangakaardiga.

Liisi Konto-ga tasumine
Kauba tellimisel ei ole Sul koheselt vaja otsustada, kas soovid tasuda kauba eest korraga või osade kaupa. Liisi Konto-ga tasumise saavad valida BonPrix’ täisealised püsikliendid. BonPrix’l on õigus kontrollida tellija krediidivõimelisust kõikidest avalikest allikatest. Tellimust saab edastada BonPrix’le nii telefoni, interneti kui ka e-posti teel. Kirjalikul tellimisel tuleb kindlasti märkida isikukood, töökoht, sissetuleku suurus ja tööstaaž. Juhul, kui BonPrix Sinu taotlust osta krediidiga ei rahulda, informeerime Sind sellest eraldi 7 tööpäeva jooksul. Kauba saabudes saad paki kätte ilma koheselt maksmata. Maksekorralduse saabudes on Sul võimalik valida, kas tasud kogu summa korraga või osade kaupa.
Osadena tasumisel edastatakse Sulle maksekorraldus e-posti teel või paberkandjal igakuiselt. Maksekorraldus saabub kuu esimesel nädalal ning arve maksetähtaeg on antud kuu 10. kuupäev. Maksekorraldusel kajastatakse kõik Sinu kontol toimunud tehingud, sh ostud, maksed, võlgnevused, tagastatud kaubad. Vastavalt soovile saad alati tasuda kogu maksekorraldusel näidatud laenujäägi või osa sellest, kuid mitte vähem kui minimaalse osamakse. Järelmaksu konto pikkuseks on 24 kuud, kuid osamakse suurus ei saa olla väiksem kui 10 €. Liisi Konto-ga tasumisel arvestatakse intressi laenujäägilt. Kuu intress on 3,5%.

Krediiditeenuse pakkujaks on Koduliising OÜ. Tutvu tähelepanelikult teenuse tingimustega ja vajadusel konsulteeri asjatundjaga. Tasudes kogu laenusumma intressivabal perioodil, on krediidikulukuse määr 0%. Liisi Konto laenusumma osadena tasumise maksimaalne krediidikulukuse määr on 42% aastas.

Konto haldustasu on 1 €.

Turvaline ostukoht

Turvaline ostukoht