Logi sisse

Vahetus ja tagastus

Prindi
KAUBA VAHETAMINE JA TAGASTAMINE

Sul on õigus kaup tagastada 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest. Tagastatav kaup ei tohi olla kasutatud, ta peab olema originaalpakendis koos kõikide markeeringutega. Tagastada ei ole võimalik: mõõtulõigatud kardinaid, kardinapuid, vaipu, kangaid, avatud kilepakendiga arvutimänge, CD-plaate, kosmeetikatooteid, erootikatooteid ja aluspesu. Kaubaga kaasasolev arve-saateleht hoia alles, see on aluseks Sinu nõuetele, kui kaubal ilmnevad puudused. Juhised toimimiseks kauba puuduste korral ja lisainfot kauba hoolduse kohta saad klienditeenindusest telefonil 6 870 707. BonPrix vastutab kauba Sulle üleandmisel olemas olnud puuduste eest vastavalt kehtivatele õigusaktidele. Kauba puudustest tuleb BonPrix’le teatada kahe kuu jooksul arvates puuduse avastamisest. BonPrix vastutab puuduse eest, mis ilmneb kahe aasta jooksul konkreetse kaubaartikli üleandmisest. Eeldatakse, et kuue kuu jooksul kaubaartikli üleandmise päevast ilmnenud puudus oli olemas kaubaartikli üleandmise ajal, kui selline eeldus ei ole vastuolus kaubaartikli või puuduse olemusega.

Kui soovid vahetada sama toodet teise suurusnumbri vastu (riided, jalanõud), siis saatekulu uuele tellimusele ei lisandu. Tagastatud kauba eest kanname raha Sinu poolt osundatud pangaarvele hiljemalt 14 päeva jooksul arvates taganemise tahteavalduse jõudmisest BonPrix'ni. Kui Sul on veel töötluses olevaid tellimusi, siis kanname tagastatava raha nendele tellimustele. Saatekulu tagastatakse kogu tellimuse tagastamise korral. Sellisel juhul tuleb Sul tasuda tagastuse tasu 3,80 €. Kui kogu tagastatav tellimus sisaldab ka suuremõõtmelist ja rasket kaupa, tuleb Sul tasuda tagastuse tasu 14,50 €. Tagastuse tasu tasaarvestatakse saatekuluga viimasena tagastatud kauba maksumuse tagastamisel.

Kauba tagastamine Itella SmartPOSTi pakiautomaati. Täida tagastusleht ja vii kaup Itella SmartPOSTi pakiautomaati. Paki saad tagastada igasse Itella SmartPOSTi pakiautomaati kauba kättesaamisel SMSi või e-maili teel saabunud personaalse koodi alusel.

Kauba tagastamine Omniva pakiautomaati. Täida tagastusleht. Pakiautomaadi kaudu saabunud paki puhul sisesta ekraanile SMSiga saadetud tagastuskood, postkontorist vastuvõetud paki puhul skaneeri pakiautomaadi juures pakil olev triipkood. Vali ukse suurus ja kleebi pakile pakiautomaadist trükitud uus aadresskaart. Seejärel pane pakk kappi. Paki saad tagastada igasse Omniva pakiautomaati. Pakiautomaadid on ligipääsetavad 24 tundi.

Itella SmartKULLERiga kättetoimetatud paki tagastamine. Täida tagastusleht. Paki saad tagastada 14 päeva jooksul pärast paki kättesaamist Itella SmartPOSTi pakiautomaati. Tagastamisel kasuta sama koodi, millega paki kätte said.

Omniva kulleriga kättetoimetatud paki ja Eesti Posti väljastuspunkti saabunud paki tagastamine. Täida tagastusleht ning vii kaup lähimasse postiasutusse või tagasta see Omniva pakiautomaati. Omniva pakiautomaati tagastamiseks skanneriga pakil olev triipkood. Vali ukse suurus ja kleebi pakile pakiautomaadist trükitud uus aadresskaart. Seejärel pane pakk kappi. Paki saad tagastada igasse Omniva pakiautomaati. Pakiautomaadid on ligipääsetavad 24 tundi.

Suuremõõtmeliste ja raskete kaupade (kuuluvad kättetoimetamisele kullerteenusega) tagastamine. Võta ühendust meie klienditeenindusega (tel. 687 07 07), kes edastab Sinu soovi kullerile ning kaubale tullakse koju järgi. Kauba tagastamisega seonduvad kulud kannab OÜ Catalogue-shop.